CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 16, 2011

Teruja + Terharu


Lepas dapat je tengok pic kawen saleha, aku terus call dia. aku cakap kat dia yang aku teruja gila sebab tengok pengantin yang dalam gambar tu kawan baik aku sendiri. kau cantik sangat-sangat babe :)






























Masih belum lambat lagi untuk aku ucapkan selamat pengantin baru dekat mereka berdua, semoga perkahwinan mereka dirahmati oleh ALLAH dan kekal hingga ke akhir hayat. Amin


p/s : Terharu dapat dengar suara ceria pengantin baru ni. sayang kau lah budak.

6 comments:

Edy Zaidi said...

selamat pengantin baru

Nur Aishah said...

EDY : terima kasih hehe

beluncas said...

gyla doh kite ta dapad p tengok dia kawen ... aq doakan yang terbaek untuk kawan aq yang sorang neh , alhmdllh da selamat ..

Nur Aishah said...

ni baru pic nikah, dia sanding ahad ni,nanti aku upload pic sanding pulak ok

LOLLAPALOZA said...

wehhh.. canteknyaaa...

Nur Aishah said...

kankankan..