CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 23, 2011

Bila perempuan .............


Haishh.. susah jugak kan kalau perempuan tak tau nak buat kerja lelaki contohnya macam gambar bawah ni.

tadaaaaaa


beria gila kakjue cek keta.
padahal bateri je pun yang menjadi punca nya. hahahaha

gaya-gaya mekanik versi perempuan cun wooo :)


yeahhh kereta rosak :) .
syok gila kan kereta tak boleh hidup masa rushing nak pegi kelas. Keadaan bertambah kalut bila yang kat dalam keta tu semua nya perempuan. Masakk...

Pengajaran yang kami dapat selepas terjadinya peristiwa ini ialah, selalu-selalu lah buat pemeriksaan terhadap bateri. kang tak pasal-pasal kena tolak keta kat tengah jalan. :)

p/s : terima kasih kepada penyelamat-penyelamat kami, kerana anda la kami dapat gi kelas semalam ahahha

2 comments:

Gagak said...

pengajarannya: belajar la cara nak baiki kereta.heheh

Nur Aishah said...

hehehe.. biasa la perempuan..