CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 4, 2011

Di Hari Persandingan Mu

Hampir 2 tahun duduk dekat PJ, ni la first time aku g kenduri kawen dekat sini. itu pun sebab kenduri akak ofis tempat aku praktikal. selamat pengantin baru kak liza


muka berseri pengantin baru tu



credit to en poha sbb berjaya tangkap gambar curik ni ( haha )



kakjue, kak azah, & me with pengantin baru



kakak yang sangatsangat sporting :P



terasa aku pulak yang bersanding time tu tapi siapakah lelaki yang patut berada disebelah aku yek?? saya nak Encik Ehemehem boleh tak?? haha


p/s : rasanya semalam lah hari terakhir dapat jumpa encik-encik trainer yang ensem dan gagah dgn akak-akak opis yang comel dan cute, agaknya bila lagi dapat jumpa mereka-mereka sume yek

No comments: