CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 8, 2011

Ada Hikmah Disebaliknya :)

"Alhamdullilah, tak sia-sia aku bersusah payah selama ni, ada hikmah disebaliknya"


Inilah antara ayat yang keluar dari mulut aku bila dapat je laporan report dari manager aku, syukur.. mereka nampak usaha dan hasil kerja aku selama ni. memang ada hikmahnya bila aku tak dapat tempat praktikal sekali dengan budak-budak rumah aku. sekurang-kurangnya aku dah boleh berdikari, aku pun takde la bergantung sangat dengan mereka dan yang paling penting aku tak takut nak naik train sorang-sorang lagi hehehe hebat tak aku?(padahal 1 stesyen je pun)







bak kata seseorang yang aku baru kenal masa kat company tu,

"kalau u baik dengan orang atasan sekalipun, tapi u tak tau buat kerja, tak guna jugak, sebab orang atasan tu bukannya bodoh nak nilai u cuma dari pergaulan je. u kena ingat, u seorang apprentice dekat sini, so pandai-pandai lah bawak diri" :)


p/s : thnx for remind me Encik, i really appreciate it

2 comments:

Youhazreenda said...

betol ape yg org tu ckp kt awk..pandai2 bwk diri k dear :)

Nur Aishah said...

thanx kakak :) sy dah buat macam apa yg dinasihatkan, hasilnya sy berpuas hati dgn apa yg mereka nilai sy :)