CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 1, 2012

Biasalah tu (RE-PUBLISH)

Bila sebut je pelajar ipt, orang mesti akan kaitkan dengan dunia internet. yeah!! pelajar ipt mmg tak dapat dipisah kan dengan benda-benda ni semua. ini kenyataan !!
ini lah yang terjadi kepada diri aku


Perkara pertama bila mereka-mereka(termasuk aku) ni celik je dari tidur, mesti akan on laptop semata-mata nak bukak FB(bukannya reti nak bangun gosok gigi dulu). macam aku selalu buat ni



Lepas dah on FB, sibuk pulak nak bukak blog, nak tgk update-update terbaru dari blogger yang di follow kononnya



Tidak ketinggalan Formspring, manalah tau ada orang tanya-tanya soalan tak berapa nak cerdik pagi tu.


Last sekali twitter, dah tau diri tu tak bape nak aktif dgn twitter, nak jugak gatal-gatal tangan bukak twitter. layankan je..

macam aku cakap tadi, ni lah kenyataan nya, aku tau bukan aku sorang jek yang lakukan nya, korang semua pun mesti macam ni jugak kan?? tak payah tipu lerr.. Biasalah tu..

p/s : bila dah start praktikal, bukak FB pun kejap jek. takde masa nak tenung FB ni lelama.

2 comments:

beluncas ^.^ said...

aq da kurang nak on9 ..kenapa ewk ? CURIOUS jugaa neh .adehh

Nur Aishah said...

eyna : itu petanda yang baik sebenarnya yek..