CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 1, 2012

Cameron Highland :D (RE-PUBLISH)

Cuti hari raya cina lepas, aku dengan kakju beraya di cameron sahaja. sangat-sangat teruja sebab akhirnya aku sampai juga ke sana (cehh ayat poyo). apa-apa pun terima kasih kepada tukang sponsor aku dan kakju iaitu abang alwi. terima kasih yup. kami bertolak ke cameron hari sabtu pagi, sampai di sana pukul 3 lebih. memang ngam sangat waktu untuk check in hotel. hotel pilihan abang alwi ialah Heritage Hotel. tempat penginapan yang sangat-sangat lah indah. sesuai untuk mereka-mereka yang ingin berbulan madu. service yang perfect. sumpah aku tak sanggup nak g cameron lagi. kepala aku sakit di sebab kan jalan nya yang sangat-sangat seronok tu.

















p/s : pix tak berapa nak cantik..


No comments: