CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 14, 2011

Hello Blogger :)

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.
 Ehhh macam kenal je trademark tu. Ye ye i'm back uollss. Oh ada yang kesah ke tentang kehilangan dan kepulangan saya ni? Ahh aku pedulik apa, aku nak taip jugak. Akhirnya aku kembaliiiiiiii yeahhhh. Kan aku dah cakap aku berehat untuk seketika bukan selamanya. Maaf la yek buat anda-anda semua tertunggu-tunggu kehadiran aku. Erkss ada ke? Ahh lantak la. Untuk hari ini takda apa yang nak disharekan. Aku cuma tergerak nak taip bila aku tersedar yang aku kembali berkawan baik dengan Insomnia. Yeahhh seronoknyaaaa 
-________- 
 Sumpah tak seronok. Bila kembali bercinta dengan insomnia mula lah bangun lewat, bila bangun lewat mula la ayah dengan mak aku marah, bila dah kena marah, mula la mereka suruh aku cari keja dengan secepat mungkin. Haiyooooo.. mana mau carik itu keleja? Anyone ada yang baik hati nak bagi aku keja tak? Jika ada sila e-mail saya k. Oh itu joke saja. Kbye. 

p/s : takde pesanan apa-apa :)