CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 12, 2011

Kehilangan

SubhanALLAH aku rindu kau zaty, masa-masa macam ni lah aku perlukan kau sebagai pemberi semangat aku. Aku terlalu rindukan setiap pelukan kau bila aku ada masalah zaty, kenapa terlalu awal kau tinggalkan aku zaty? Cuma kau je yang memahami aku, kau akan jadi orang pertama yang akan sandarkan bahu kau bila aku perlukan seseorang untuk dengar semua masalah aku. Tapi sekarang ni, aku takde tempat nak buat semua tu zaty. Ty, semoga kau tenang disana Al-Fatihah~~


IZZATI TADZA :'(

ya Allah kau kuatkan lah hatiku untuk menerima dugaan yang semakin hari semakin menguji kesabaran aku, semoga aku sabar dengan semua dugaan ini :(


p/s : semoga aku hadapinya dengan senyuman :)


4 comments:

beluncas ^.^ said...

sabar2 .. kao maseh ada kawen laen untuk kao letakkan pale kao kat bahu mereka . strong oke dear ! mehh come to mama ((:

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?fd61b67283b06a1bff5cb896a5927102

Nur Aishah said...

:) thx eyna

Anonymous said...

(:

Nur Aishah said...

?? ermm