CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 23, 2011

Hobi atau sekadar..

Mula-mula cuba tgk pix bawah ni dulu..


=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=



dah tgk? apa kah pandangan anda??


yang sebenarnya ni merupakan hobi yang paling budak ni suka buat bila dia dalam keadaan stress yang tak boleh di kawal lagi. benda ni hobi ke atau sekadar....... aku pun tak tau nak isi apa kat bahagian yang kosong tu. cuma aku harap dia dapat ubah hobi dia yang satu ni. tak kesah la hobi pe pun, janji jangan yang ni.



p/s : babe, kau tau tak ramai yang sayang kau??termasuk aku ni ha kawan yang da kenal kau hampir 2 tahun lebih. kalau kau sayang kat orang lain, tapi kau tak sayang kan diri kau tak guna gak kan. sila lah jangan buat benda bodoh ni. aku yang tgk kau nanges td tak sampai hati tgk keadaan kau mcm tu tau tak..

2 comments:

Omar Faruqi said...

tq follow me yaa... n da folo balik...

Nur Aishah said...

thnx follow :D